Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Ludzie...

Siema ludziska. Co tam? Jak mija wam weekend? Mi bardzo dobrze. Bylem wczoraj na rajdzie i takie tam. Dobra juz przechodze do rzeczy
——————————————
Ciekawi mnie sprawa dlaczego większość ludzi w naszych środowiskach są materialistami i nie mają odwagi sie przyznać to co on zrobili. Co niektórzy są pieprzonymi egoistami. Nie zwracają uwagę jak druga osoba sie czuje itd. A gdy przyjdzie że egoista bedzie smutny to mają wszyscy pocieszac go. O nie. Ja nie przyjde. Jest takie przysłowie "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Ja go sumiennie wypełniam. Wiec teraz proszę tych ludzi aby sie zmienili bo będą mieli naprawdę źle uwierzcie mi. Amen.
—————––——————————
A i przepraszam od razu ze teraz bede rzadziej pisal ponieważ oceny trzeba popoprawiac i jeszcze jest drugi blog. Wiec odrazu przepraszam.
3mka ludziska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz