Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Dawni przyjaciele

Elooo ;D Co tam u Was? Jakie plany na weekend? Na sam początek chcę Was przeprosić, że przez dłuższy czas nic nie pisałem. Już mówię dlaczego. Po pierwsze: Nie chcialo mi się. Po drugie : Vlog, który był kompletną klapą. Ale cóż, zycie wciąż trwa. Już to powiedziane... A ,więc już przechodzę do rzeczy.
Pewnie macie dawnych przyjaciół. Przed tem widzieliście się codziennie, gadaliście każdego dnia na Facebooku itd. itd. Teraz ta przyjaźń przepadła z biegiem czasu. Nie macie czasu z tą osobą się widywac itd. A czy zastanawialiscie się nad tym tak dokładaniej, bo ja tak. Teraz powiem Wam do jakich powodów doszedłem.
1. Poznaliscie drugiego przyjaciela i nie zwracasz na osobę drugą uwagi.2. Nie chce Wam się ze sobą pisać.
3. Po jakimś czasie nie macie pomysłu na temat.
4. Żadne terminy spotkania Wam nie pasują itd.
Wiem, że ten problem istnieje nie od dziś, lecz nie wielu z nas (mam
nadzieję że się mylę) rozkminialo jak nad tym zaradzić. Ja, osobiście doszedłem do wniosku takiego abyśmy podchodzili tak to tego żeby nie tylko myslec że mi się nie chce np. Się spotkać., lecz gdy tylko Wam taka myśl przyjdzie to odrazu zmieniajcię ją na wasze przeszłe wspomnienia. Taka moja rada, lecz ten post zostawiam waszej samoocenie.
Czas iść spać. Ale jestem nie grzeczny. Dobranocka się skończyła a ja nie śpię *____*
Dobranoc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz