Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

Obsesja fejsbukowa

Hejkaa kochani ;*
Na początku chciałabym bardzo podziękować wszystkich tych, którzy nas czytają. Jest mi naprawdę miło, kiedy patrzę, jak z każdą godziną liczba wejść sie zwiększa ^^
Dzisiaj napisze o obsesji fejsbuka.
Np.
-o jeju ale ja jestem strasznie gruba i brzydka, takiej mordy to aż wstyd pokazać itp.itdee.
A potem taka wstawia dziennie po 40 zdjęć na fb. -,- osobiście lubie wstawiać zdjecia , ale nie zbyt często i nie w wielkich ilosciach
-ktos kto uważa ze jego życie jest najważniejsze, i pisze na fb posty np. Ale sie nie wysłałem, mama kupiła mi nowa pare majtek, chce mi sie siku, zglodniałem. .. -,- No bo przecież jak napisze taki/taka na fb ze jest głody/glodna to na pewno sie naje -,-
- posty take jak : 22:22 <3 , 14:14, 16:16. Zapewne każdy ma w domu zegarek więc oznajmnianie ludziom która jest godzina jest bezsensowne i bezcelowe. A teraz wyobraźcie sobie każdy użytkowników fb napisze conajmniej jeden post tego typu. Mój komputer miałby mindfuck i tego nie ogarnął xD
-łańcuszki... AAAAAAAA! Jeśli tego nie polubisz twoja mama u nocy umrze. <-- Oczywiście  przeciez tamu panu/pani który to napisał bedzie sie chciało jeździć po domach i zabijac mamy wszystkim którzy tego nie like. -,-
-jeśli dasz like powiem ci co o tobie myśle. <-  bo to oczywiste ze mamy 100% pewność ze nie klamies. Jakby mogło być inaczej -,-

Dobra to wszystko na dziś. Pozdrawiam wszystkich serdecznie ;*
http://trzeciaplanetaodslonca.blogspot.com/ <---- to mój nowy blog ;) zapraszam
:*
3mka pysie ;*
CMOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz