Obserwatorzy

piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje

Siema siema :D Co tam u Was? Jakie są wasze uczucia po rozdaniu świadectw? Moje są smutne, ponieważ mam najgorsza średnią w moim życiu :-/
Pewnie większość z,Was gdzieś wyjeżdża, a ja nie jestem wyjątkiem. Wy zapewne jesteście bardzo szczęśliwi że już koniec szkoły, ale moim zdaniem Wakacje mają swoje wady i zalety. Wadą jest choćby to, że ze znajomycmi ze szkoły malo co będę sie widzial, ponieważ żaden termin nam nie pasuje itd. I czemu ja zawsze zaczynam od wad? Ja,tego nie "czaje" Przecież zalet jest wiecej niz wad, choćby to , że teraz możemy wstawać kiedy chcemy, wychodzić kiedy chcemy i wszystko robimy "kiedy chcemy".
A więc juz na sam koniec, życzę Wam, moich czytelników w imieniu moim najlepszych wakacji, wypoczynku. Wszystkiego co najlepsze.
                        Siema

1 komentarz:

  1. Świetny blog. Strasznie mi się podoba :) Szałuje że teraz dopiero go odkryłam

    zapraszam do
    http://alex-worldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń