Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Obgadywanie za plecami - witamy w XXI wieku

 Pewnie każdy się zetknął z tym problemem, a chodzi mi o obgadywaniu. Każdy miał, ma i będzie miał "przyjaciela", który gada za plecami, wyjawia twoje najgłębsze tajemnice. Zastanawia mnie fakt, dlaczego oni to robią. Czy są na tyle głupi, aby zaimponować komuś obgadując drugą osobę. Mnie to szczerze irytuje, bo to jest chamskie wobec drugiej osoby. Pomyślcie, w głębi serca jak byś sie czuł/ła gdyby ktoś obgadywał Ciebie? Pewnie bardzo by Ciebie zabolało to. Ja, szczerze mówiąc wyjawiam swoje tajemnice tylko najlepszym przyjaciołom i mogę być pewny, że oni nie wygadają.
Fustracje we mnie wzbudza fakt,że oni mają odwagę obgadywać, a nie mają odwagi się przyznać, bo przecież to nie oni, oni nic nie zrobili. Udają takie fałszywe niewiniątka, a pózniej sie dziwią dlaczego z nimi nie gadamy. Rozumiem, że ktoś zdanie źle powie o drugiej osobie, bo był zdenerwowany itd., ale żeby o nim mówić tak, że by mógł napisać książke. No prosze państwa bez przesady, przecież nikt sie Tobie nie zwierzał, aby wszyscy wiedzieli.
Zapewne w takiej sytuacji chcemy wszystkim wyjawić sekrety jego, bo jesteśmy zdenerwowani, ale przemyśłmy to, bo chyba nie chcemy sie znirzyć sie to poziomu "obgadywacza". Jak zawsze ten blog pozostawiam waszej samoocenie
ASK :http://ask.fm/Grabciooo
Facebook: macie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz