Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

"Kozacy"

Siema. Co tam? Cieszy nas to, że już mamy więcej wyświetlen wiem że mało ale jest  mnie oraz Ani ei Maćka bardzo cieszy. Dobra ja tu gadu gad u a jest sprawa to omowienia.
Kozacy...hmmm... Co mamy pod tym słowem znaczenie? Cwaniakuje do wszystkich. Dobrze się bije. Lepiej do niego nie podskakiwac. Uciekają z lekcji. Pyskują rodzicom, nauczycielom Może niektórzy tacy są, lecz niektórzy nie.
Znam paru kozaków, ale wobec mnie są fajni, w porządku i ich za to szanuje. Znam również takich co ma dużo przyjaciół lecz każdy z nich go obgaduje jaki jest beznadziejny i wogóle, a przy nim sa lizusami. Dobra pomijmy ten temat.
Kozaków na tym świecie mamy mnóstwo, lecz wszyscy dziela się na:
-Internetowych- piszą np. na Facebooku i jaka jesteś ci***, de***, wywala Tb tzw. sztuke a w realu tego ci nie zrobią;
-realistycznych - wszędzie mówią jaki jesteś w realu, rozpowiadaja plotki i dostajesz za to co zrobiles.
Szczerze nie wiem na czym kozak bazuje żeby być kozakiem. Przecież to bez sensu.
Minusy:
-Każdy Cb obgaduje
-Masz mało prawdziwych przyjaciol
-Masz nie szczęśliwe spotkania z policja
[...]
Plusy:
-Masz więcej ładniejszych dziewczyn, lecz wyjątki są mądre
Tylko ten plus znalazłem. Bo pewnie w rzeczywistości ten tylko jest, lecz bądź co bądź kozakom źle nie życzę i ciągle wierzę że coś w swoim życiu osiągnął przez to.
Ten blog zostaje waszej samoocenie. Proszę pisać w komentarzach pod nim lub na Facebooku na "privie". O czym chętnie byście przeczytali blog, a ja z miła chcecia napisze. Przepraszam Za błędy
3mka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz