Obserwatorzy

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

" Plastiki "

Siema :D Co tam? Ostatnimi czasy na dzień kobiet przebrałem się za dziewczynę (musiałem). Przyjaciółki z klasy mnie tak umalowały, że całą twarz mi pomalowali i cała twarz mnie swędziała czułem się nie komfortowo i wogóle.
Myślicie, dlaczego do pisze? A mianowicie pisze,bo nie lubię tzw. plastików. Przecież każdy mądry chłopak woli dziewczyny z małym makijażem od tych z dużym. Kobiety, które się tak malują to mają dużo pieniedzy i tak chodzą do pokazu albo malują się i zarabiają swoim ciałem, czego bardzo nie cierpię. A nie nawidze tego u dziewczyn w wieku 10 - 15 lat, które sie tak malują żeby zaistnieć w swoim towarzystwie. Nie wiem co je inspiruje i wogóle
Dziewczyny, które to czytają niech się zastanowią nad swoim makijażem przed pójściem do szkoły, na miasto itd. Gdy weźmiecie na siebie mniej tapety chłopaki będą się częściej na Was patrzeć, filrtować i wogóle. Taka jest moja rada.
Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz