Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Fani sezonowi

Fani Sezonowi ;3

Hejq c; jestem Ania i jestem tu nowa:3 dzisiaj chcialabym poruszyc temat tz.'fanow sezonowych'. Wiecie o co mi chodz?
PRZYKLAD 1.
 Zaczyna sie Euro 2012, no i zaczyna sie takze:
~~O boshhh!! Lewandowski jaka dupa *o* kocham go od zawsze.
~A widzialyscie Szczesnego? tez dupaa  <3
~Jakie oni maja miesnie :3

PRZYKLAD 2.

 Do kin wchodzi nowy film pt. ,,Jestem Bogiem". To przeciez idealny moment do popisania sie jak sie 'kocha' Paktofonike. Miliony postow na facebooku, twitterze, naszej-klasie itp. o tym jak to sie kocha ten zespol.
~Jeju jak ja kocham ten zespol<3
~od zawsze czekalam na ten film <3
~o boshh MAGIK <3
              ..... few months later:
~Nie znosze rapu
~o jeju jak mi sie moglo to podobac
~to jest beznadziejne

PRZYKLAD 3.

 Kiedy naszym kochanym pilkarzom sezon minal na co sie 'fani' przezucaja?
SIATKOWKA
Bo przeciez
~trzeba opublikowac na fejsie o tym ze siatkarze wygrywaja
~lofffka ich <3
~oni sa tacy przystojni




  Osobiscie wyjatkowo mnie to irytuje. Uwazam, ze fanem jest sie od zawsze na zawsze.  Mam nadzieje ze podzielacie moje zdanie na ten temat. Przepraszam za brak polskich znakow, ale moj komputer na razie nie jest w pelni sprawny c; mam nadzieje ze sie podobalo :* 3mka;*
CMOK

1 komentarz: